Кожна компанія використовує таке поняття як "сервіс". А отже й знає,що воно передбачає. Особисто для нас сервіс — це в першу чергу комфорт клієнта, яки ми досягаємо різноманітними способами.

Гарантія якості продукції

На кожну автоматичну систему діє гарантія від виробника. Термін гарантії залежить від самого виробника. Він вказаний в описі до кожного товару, що представлений в каталозі.

Додатково ми пропонуємо клієнтам опцію продовження гарантії на індивідуальних умовах. В цьому випадку ви укладаєте з нами договір й ми беремо на себе усі гарантійні зобов'язання.

Підтримка

Ми забезпечуємо безкоштовне обслуговування всієї продукції на протязі гарантійного періоду. Таким чином ви завжди можете бути впевненими у справності купленої системи. Причому усі проблеми ми вирішуємо в день звернення. За рідкими випадками процесс займає не більше трьох днів.

Допомога

Усім клієнтам перед покупкою ми допомагаємо обрати автоматичну систему. Від вас знадобиться лише фото та точні дані: вага воріт, довжина втулки, наявність масивних декоративних елементів, частота використання. Чим більшеданих — тим точніше наш менеджер зможе визначити яка вам потрібна система. Якщо ж цим виникнуть труднощі — ми відправимо до вас представника компанії. Спеціаліст на місці проведе всі необхідні заміри та допоможе обрати оптимальний варіант у співвідношенні ціна/якість.

Лояльна цінова політика

В каталозі представлено безліч видів продукції безпосередньо від виробника. Ціна на такі товари мінімально відрізняється від заводської ціни. Також ми намагаємося ставити мінімальну націнку на рештусистем.Оскільки у нас інтернет-магазин, ми можемо поставити нижчуціну за рахунок відсутності продавців та обслуговуючого персоналу.

Часті запитання:

-  Що робити якщо система вийшла з ладу, але гарантія не продовжена?

В такому випадку наша сервісна служба оперативно відремонтує ці пристрої  і після цього ви можете продовжити індивідуальну гарантію.

-  Чи є сенс продовжувати гарантію?

Звичайно є .Після продовження гарантійного терміну ви забезпечите собі якісне обслуговування та вирішення всіх можливих несправностей. Для прикладу, якщо автоматичну систему заклинить  чи вона зламається — ми вирішимо це питання на протязі  72 годин .

-  Скільки коштує додаткова гарантія?

Це індивідуальне питання, що залежить від безлічі факторів. Починаючи з терміну продовження та закінчуючи конкретним видом продукції.