Гарантією довгої і стабільної роботи виробу є регулярне сервісне обслуговування в сертифікованих центрах офіційних партнерів. Планове обслуговування знижує ризик передчасного зношування деталей і забезпечує безпечну експлуатацію воріт, ролет і автоматики.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СЕКЦІЙНІ ГАРАЖНІ ВОРОТА

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт GANT з офіційним представником «Тестум-ЮА».

Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.

Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт GANT:

  • не рідше 1 разу на рік;
  • не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).

Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:

  • після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
  • через три місяці після монтажу виробу.

Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.

Ознайомитися з технічною документацією, завантажити інструкції компанії «Тестум-ЮА» ви можете на регіональному сайті testum.com.ua