СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - СЕКЦІЙНІ ГАРАЖНІ ВОРОТА 

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт GANT з офіційним представником «Тестум-ЮА».
Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.
Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт GANT:
- не рідше 1 разу на рік;
- не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).
Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:
- після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
- через три місяці після монтажу виробу.
Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.
Ознайомитися з технічною документацією, завантажити інструкції компанії «Тестум-ЮА» ви можете на регіональному сайті testum.com.ua